2015/10/18

AUKERA, ERRONKA!!

Nire egunerokotasunean ez naiz sare sozialen erabiltzailea izan, nire inguruan oso ezagunak diren arren, ez naiz inoiz hauen erabiltzailea izan.Mundu honetan berria naizela esan nezake, beraz erronka handia da aurrean dudana, asko ikasteko, esperimentatzeko, aukera berri asko zabaltzen ari zaizkit.

Gaur egin bizi dugun informazio bonbardeaketan sare sozialak eta teknologia orokorrean dira sistemak bere erreprodukziorako erabiltzen dituen tresna nagusienetakoak, kontsumismo indibidualista eta patriarkarrean oinarritzen direlarik. Baina tresna horiek aldi berean aldaketarako aukera izugarriak ematen dizkigute. Eta horretarako ezinbestekotzat jotzen dut beldurrak alde batera utzi eta mundu hau ezagutu eta bertan murgiltzea, hitz eginez, eztabaidatuz, ahots ezberdinak errespetatuz, horien inguruan ikasiz, bultzatuz, gure identitate anitzak sortuz, aldatuz, gure buruen ordezkaritza ezagutzera eramanez, subjektu aktibo izanez, kolektiboan jardunez, harreman eredu berriak sortuz...

Guzti horretarako ezagutu ditugun sare soziala oso baliagarriak dire uste dut, elkarlanean aritzeko, konplizitatetak bilatzeko, gure ahotsa kaleratzeko, ikasteko, hezteko, saretzeko... Sistemak erabiltzen dituen tresnak ezagutzea ezinbestekoa dela uste dut horietan eragin ahal izateko. Eta horretarako oso garrantzitsua iruditzen zait ikasleekin, umeekin, gazteekin sare sozialen inguruan hausnartzea, haiekin konpartitzea, haiekin batera ikastea, esperimentatzea, horien kontsumo egoki batera bideratuz.

Aukera paregabe honen aurrean beraz, ahaldundu gaitezen sare sozialetan ere eta egin dezagun hauetan iraultza morea!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina