2015/10/11

Bego Mentxaka. Aurkezpena

Kaixo guztioi, Bego Mentxaka nauzue Gernikako Berritzeguneko HH-LH aholkularia azken 10 urtetan. Izatez LHko irakaslea naiz zientzietako ikasketak eginda bere sasoian, gero espezializatu beharrean, Heziketa Fisiko, Musika eta Ingeleseko habilitazioak egiten joan nintzen. Gaztetarik Hezkidetzarako joera izan dot. agian, etxean, mutilen artean hasita edo hezita, aukeren (betebeharren?) desbardintasunak ikusirik. Ama moduan ez dot aukerarik izan bardin edo desbardin jokatzen nabilen hezkidetza kontu honetan hiru semeen ama bait naiz, baina, emazte, lagun, irakasle edo lankide moduan ... ay ene!! Berritzeguneko azken urteotan Hezkideta lanetan ibili naiz, Nahiko eta Beldur barik saioetan parte hartzen eta eskualdeko ikastetxeak euretan parte hartzeko bultzada emoten, Hezkidetza mintegia aurrera eroaten, Emakundeko Foroan parte hartzen, ... Asko ikasi izan dot eta uste dot asko desikasteko eta ikasteko daukadala oraindik, eta danan moduan, laguntzaz, askoz honbeto. Hau da nire asmoa ikastaro hoengaz, oraindik pertsona eta profesional moduan hasten eta ikasten jarraitzea zuekaz batera. Ez nago nire sasoi hoberenean baina ahaleginduko naiz. Eskerrik asko danoi hor egotearren eta laster arte.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina