2015/10/17

Sare sozialen erabileraren erronka

Duela hiru urte  hasi nuen sare sozialak ezagutzeko bidea hezkuntzan zuten erabileraren jakinmina sortu batzitzaidan. Handik hona, ikusi ditugunen artean, Bloga, Facebook eta Twitter ezagunak nituen baina Twitter da, gutxitan bada era, erabili dudan bakarra. Instagram argazki biltegia zela ba nuen entzunda eta Pinterest da berria izan dena. 
Nire erronka da aukeratutako Sare sozialak erabiltzea baina etekina ateratzeko eta denbora ondo kudeatzeko plangintza egokia egin behar da; bestela, gerta daiteke baztertzea denbora gehiegi kenduko digutelako ustean.
Ea oraingoan lortzen dudan sare sozialak erabiltzen jarraitzea baina denbora aprobetxatuz!!! 
Beren erabilerari dagokionez, Twitter dela interesgarriena pentsatzen jarraitzen dut, hitz gutxitan aukeratutako gaiaren inguruan azken berriak eta baliabideak ezagutzeko eta interes bereko pertsonak elkartzeko aukerak ematen baititu; Facebookek beste interes desberdinak dituzten pertsonengana heltzeko aukera ematen duela uste dut; Google+ hezkidetza taldekoek lan egiteko aproposa dela interes bereko taldea sortzeko aukera ematen duenez, geure zalantzak, erronkak, etabar azaltzeko eta irtenbideak bilatzeko aprobetxa baitaiteke; Pinteres baliabideak ondo sailkatuta izateko biltegia eta Instagram irudi biltegi bezala egokiak iruditzen zaizkit.
Bukatzeko, sare sozial bakoitzak bere zer egina  betetzen duenez, guztiak kudeatzeko talde bat egonez gero, beren erabilera hezkidetzaren inguruan aritzeko pena merezi duela uste dut. Modu honetan, pertsona gehiagorengana hel daiteke denbora gutxiagotan eta beraz, aurrean ditugun erronkak lortzeko aukera gehiago egongo da. Hala nola, hezkidetza gaiarekiko gero eta jende gehiago sentsibilizatzea, hezkidetzaren inguruan egiten  ari dena eta erronkak zabaltzea, kolaboratzaile eta hezkidetzaile gehiago izatea...ez da  gutxi ezta ???



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina