2015/10/17


      

SARE SOZIALAK, ELKARTASUNA EDO TRIKIMAILU?

SARE hitzaren esanahietako bi honako hauek dira:
         1.Elkargurutzatzen diren edo elkarrekin harremanetan dauden elementuen multzoa                                                   
2. Pertsona bat erakartzeko erabiltzen den trikimailu edo tranpa.
   Argi daukat bi hauen artean, hemen dugun helburua lehenengoa dela eta zentzu horren barruan arituko naiz, argi izanda, bigarren esanahiari dagozkion sareetan ez erortzeko  adi egon beharra dagoela.
iritziak emateko.
   Niretzat horixe da lehenengo erronka, erabiltzeko adina trebatzea.
  Uste dut interesgarriak direla, interes komun bat dugun pertsonen artean komunikatzeko eta elkarri informazioa zabaltzeko balio dezakelako.arw
    Sareetan ikasleekin lantzeko material interesgarriak topatu ditut eta baita, askotan ere, partaide batzk egiten dituzten
    Sare sozial hauen artean, niretzat berrienak PINTEREST eta INSTAGRAM dira. FACEBOOK aspalditxo ezagutzen dut, baina gutxi erabiltzen dut. TWITERren ere jarraitzen ditut bakar batzuk eta GOOGLE+ ere erabili izan dut, baina azken hau batere ziurtasunik gabe.


     Dudan ezagutza eskaxatik, interesgarriena GOOGLE + iruditzen zait, errazagoa eta aukera asko ematen dizkigula iruditzen zaidalako, baina uste dut praktika gehiago behar dudala fundamentuzko gogoetak, horien artean, elkartasun eta animo esaldiak, uste dut oso baliogarriak direla, batez ere, aurrerapauso txikiak ikusten ditugunerako edo, egiten ari garen horretan, bakar samar sentitzen garenerako.
    Sarean egindako lanaren etekina, alde batetik pertsonala izan daiteke, jasotzen ditugun ekarpen desberdinek pertsona aberatsagoak egingo gaituztelako (beti ere, jasotako guztiaren artean, aukeraketa lana egin behar dela jakinda).
 
 Bestetik, uste dut bakoitzaren lanerako ere aberasgarria izan daitekela, ideia berriak jaso eta guk frogatutakoen emaitzak trukatu ditzakegulako.
    Azkenik, uste dut sensibilizazio funtzioa ere eduki dezakela, guk ikasten eta sortzen duguna beste persona eta taldeei zabal diezakegulako (ziberaktimismo hezkidetzailea?).
   

        

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina