2015/10/18

Sare sozialak, gaur egun

Kaixo!

Ez naiz sare sozialetan ibiltzen eta nahiko galduta sentitu naiz, ikusten dut ez naizela bakarra izan!
Espero dut aurrera begira problema hauek ez izatea.

Sare soziletan gu jarduteak, gazteek zer nolako erabilera ematen dioten ezagutzeko aukera emango digula espero dut. Hezkidetzan ari garenontzako garrantzizkoa  izango da ezagutza hau, esku hartzeak egiteko garaian adibidez. Gazteek erabat murgilduta daude sare sozialetan eta helduok ezin gara hurrun geratu. Ni orain arten ez naiz sare hauetan ibili, denbora galtze bat iruditu izan zait eta pizka bat estresantea ere bai. Moda kontua ere bada eta gaur gehien erabiltzen dena bihar beste bat izango da eta honek egunean egotea eskatzen du, kanpo ez bazara geratu nahi.

Espero dut ikastaroan emango diogun erabilerarekin hezkidetzarako lagungarria izatea. Baita  sare soziletako mezuak hezkidetzatik irakurtzeko gai izatea. Gazteekin aritzerakoan sexismoa identifikatzen lagundu ahal izateko, harreman zuzenak eta jatorrak izan ditzaten.

Formakuntzan zehar arduratuko naiz sare sozialetan sesixmoa identifikatzen eta nik emango diodan erabileran berdintasuna bermatzen.

.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina