2015/10/16


SARE SOZIALAK GORA ETA BEHERA!!  ANA AZKONA

Aste honetako lanak lan mardulak egiten ari zaizkit. Izan ere, beste belaunaldi bateko gizakiak gaitun eta!
Tira, egunero erronka berriei aurrera egin behar eta hau ere horrela hartu beharko!!!
Oso arrotza egiten zaidan mundua da. Nire etxeko gaztetxoengatik ezagutzen ditut sare sozialak. Izatez denak ezagunak izan arren , erabileraz bat ere ez. Begirada bat botetzen dut noizean behin nire lagun ta ezagunen gora beherak ikusteko baina ez naiz horien zale. Intromisio eta voyerisme handia ikusten dut horien inguruan. Ez ditut gogoko. Denbora asko galtzen da eta norberaren intimitatearen urraketa nabaria eman daitekeela iruditzen zait. Kontuz den dena ez da zilegi!

Nahigo ditut aurrez aurreko harremanak. Horiek bai ematen dietela gizakiei giza profila. Berezkoa dugun izaera horri eutsi behar. Desnaturalizatzen ari gaitun honelako tresneriekin!


http://hezkeh0506.blogspot.com/2015/10/nire-aurkezpena-ana-azkona.html

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina