2015/10/17

Sarean?

Aste honetako lanak buruhauste ederra eman dit.Aitortu behar dut sare sozialetan ez naizela sekulan aritu eta ez naiz inoiz erakartua sentitu ere.
Lagunekin harremanetan jartzeko tresna bezala ikusten nuen lanerako baliabide gixa baino.
Beraz lehenengo galdera hau izan da: Ikastaroan aurrera egiteko ezin bestekoak dira sare sozialak?
Eta galdera honekin buruan, tutorialak irakurri eta ikusi egin ditut. Informazio gehiegi batera nire buruarentzat baina argi geratu zait lagunekin aritzeko baino zerbait gehiago badirela eta lanerako tresna intesgarriak direla.
Ni sarean? Zeintzuk dira arriskuak?Denbora eta pribazidadea ez ote ditut galduko?
Nire burua sareatzen ikusten al dut? ….Aurrera egitea erabaki dut. guztietan izena eman dut((ustez) baina saltseatu bakarrik facebook eta twiterren, hauek izenez gutxienez ezagutzen nituen eta.
Nire erronka beraz sareak ezagutu ,erabili eta bertan dagoen informazioa kudeatzen jakitea izango da.Ekarpenak nire aldetik urriak izango dira momentuz ...nahiko lana badut bakarrik ezagutzearekin!


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina