2015/10/15

SARE SOZIALAK ETA HEZKIDETZA

                                                          
                                               SARE SOZIALAK

Hasteko,sare sozialak niretzat gauza berri bat dela esateko beharra daukat. Nik nituen ideiak sareei buruz ez ziren batere onak, baina ikastaro honekin alde positiboak ikusi ditut.
Lan egingo ditugun sare sozialekin , Facebook eta twitter dira ezagutzen nituenak, baina ezagutu bakarrik, horiekin ez dut lanik egin.Ikastaro honekin eta sare sozialak ezagutzen( zer diren zertarako erabili, nola funtzionatzen duten etabar ) begiak ireki ditut.
Gero, dituzten alde onak ikusten ari naiz eta Hezkidetzarekin lotuta oso baliogarriak direla ikusi ditut.Nik ez nuen ezagutzen lan egiteko taldeak egin zitekeela( gure kasuan Hezkidetzarekin lotuta) eta alde oso positiboa da.
Nire ustez, twitter eta instagram interesgarrienak iruditu zaizkit  nahiz eta guztiekin lan polita egin, batez ere, emakumeon Jabekuntzarako ahalik eta gehien izatea komenigarriak direla sexismoa hor agertzen baita eta lan politak egin ditzakegu gure ekarpenekin eta zabaltzeko aukera dugu emakumeon alde.
Niretzat, erronka handia da baina aurkitu dut Foro bat erronka hori aurrera eramateko. Guztion partehartzailekin ideia erabilgarriak topa ditzakegu.
Nik uste dut, sarean egingo dugun lanaren etekinak asko izango direla eta lehenengo pausuak izango direla: emakumeok askatasuna eta berdintasuna lortzea.

Bukatzeko, ziberaktibismo hezkidatzailea nire ustez ,hauxe da, emakumeok lortzeko gure gizartean berdintasuna sare sozialei esker oso erabilgarriak direlako: ideiak, filmak, bideoak, abestiak…..emakumeon alde guztiok gaudela eta zabaltzeko denon ardura dela. Ahalik eta jende gehienari heltzeko guk, emakumeok, dugun helburua da.Helburua izateaz gain ,gure erronka da. Hasi, besterik ez dugu egin, baina itxaropena da hasiera bakarrik ez izatea baizik eta jarraipena gure borrokarekin, gizarte benetan demokratikoa lortzeko.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina