2015/11/27

PLANAREN APLIKAZIOA



1.BURU ESTRATEGIKOA
Hezkuntza sistema hornitzea hezkidetzazko eskola-eredua era koodinatuan bultzatzeko egiturez eta pertsonez.


1.1HELBURU ZEHATZA : irakasleak eta hezkuntza -komunitatea trebatzea,beren esku-hartzeak hezkidetza eta genero-indarkeriaren prebentzioa aintzat hartuz egingo direla bermatzeko.


Estrategia:
1.1.a. Prestakuntza eta baliabideak eskaintzea, irakasleak, familiak eta ikastetxeetako zuzendaritzak hezkidetza eta genero‐indarkeria, hezkidetza eta aniztasun afektibo‐ sexuala lantzeko gai izan daitezen .




Ekintza:1.1.a.4.
Irakasleen etengabeko prestakuntza planean hezkidetzari aniztasun afektibo-sexualari eta genero-indarkeriari buruzko ikastaroak eskaini.
Onurak:
Ikasturturte honetan
hezkidetzari buruzko eta hezkuntza afektibo- sexualaren formakuntza izaten ari gara irakasleak langileak eta familiak.
Bestalde 6. mailako ikasleak hezkuntza afektibo sexualaren tailerrak egiten ari dira.
Lorpen adierazleak
Hezkuntza komunitate osoa sentsibilizatu
Irizpide bateratuak izan gaia lantzerakoan.


1.2 HELBURU ZEHATZA:Ikastetxeetan hezkidetza eta berdintasunaren aldeko neurriak ezartzeko koordinaziozko figurak eta egiturak garatzea.


Estrategia
1.2.a. Ikastetxeak aholkularitza, jarraipena, bitarteko eta baliabideez hornitzea, berdintasun‐ordezkariaren eta hezkidetza‐arduradunaren figurak sor ditzaten eta ikastetxearen barruan hezkidetzaren arloko koordinazio‐egiturak era ditzaten.


Ekintza
1.2.a.3. Proiektu ofiziala duten eta hezkidetzari eta genero‐indarkeriaren prebentzioari buruzko mintegietan parte hartzen duten ikastetxeei baliabideak eman (ordu‐kreditua, baliabide ekonomikoak, aholkularitza, materialak…).
Onurak
Nahiz eta baliabide eskasak izan
hezkidetza batzordea eratzeko, egitura bat emateko eta era koordinatuan lan egiteko balio izan dute.
Lorpen adierazleak


Hezkidetza batzordeak hainbat ekimen aurrera eramaten ari da:
tutoretza planaren errebisioa,hezkuntza afektibo sexualean formakuntza,jaien trataera ,espazioaren erabilera
1.3 HELBURU ZEHATZA:Irakasleen eta hezitzaileen langile hornikuntza prozesuetan hezkidetzan trebakuntza sustatu.


Estrategia
1.3.c. Irakasleen hasierako prestakuntzan berdintasunari, hezkidetzari eta genero‐indarkeriari buruzko edukiak txerta daitezen bultzatzea, eduki horiek unibertsitateko maisu‐maistra ikasketetan eta Bigarren Hezkuntzako Masterrean sartuz
Ekintza:
1.3.c.2. Irakasle eskolekin lankidetzan aritu, Plan honen zabalkundean eta irakasle‐gai diren ikasleei hezkidetza, eta genero indarkeriaren prestakuntzan
Onurak
2014-15 ikasturtean irakasle eskolako ikasle bat praktiketan aritu zen Eta gradu amaierako lana hezkidetzaren inguruan egin behar zuenez jolastokiaren diagnostikoa egin genuen bere laguntzarekin.


Lorpen adierazleak
Elkar lana oso aberasgarria izan zen.
Aukera eman zigun elkar konpartitzeko ideiak, iritziak,informazioa eta aurrera eraman genuen diagnostikoa eta zenbait esku hartze.
1.4 HELBURU ZEHATZA:Koordinazioa bultzatzea,hezkuntzaren arloan dauden ekimenak eta programak koherenteak izan daitezen genero ikuspegiari dagokionez.


Estrategia
1.4,a Ikastetxeetara heltzen diren ekimenak, programak eta proposamenak era koherente eta koordinatuan eta berdintasun‐ politikekin bat etorriz gara daitezen sustatzea.


Ekintza
1.4.a.4. Ikastetxeek garatzen dituzten proiektuak/programak/ekimenak berraztertu, hezkidetzarekin eta berdintasun‐politikekin bat etorriz egiten direla bermatzeko.
Onurak


Koherentziaz jokatzeko gure eskolan jaien inguruan ausnarketa sakon bat egitea ezin bestekoa zaigu.




Lorpen adierazleak


Momentuz Maridomingi inguruan ausnartu dugu eta baita erabaki ez dela gure eskolan bultzatuko.
Alardearen inguruan oraindik lan handia dugu...





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina