2016/04/10

ADIORIK EZ!


Hezkidetza Esku Hartzen ikastaro honen balorazioa positiboa da, Berdintasunean orokorrean eta  Hezkidetzan konkretuki aukera interesgarria izan baita errealitatean gehiago sakontzeko, hausnartzeko eta lantzeko.

Pertsonalki aspalditik edo betidanik izan dudan kezka, ardura eta inplikazioa handitu da zenbait gaietan sakondu eta gero.

Asko izan dira landutako gaiak eta ezagutzak, denak interesgarriak. Beti izan dugu aukera sakontzeko, materiala eskuratzeko gero erabil ahal izateko. Egia esan nire eremu profesionalean nituen ezagutzak eta errekurtsoak aberastu egin ditut; Informazioa eta baliabideak lortu, gure eta besteen errealitatean adierazleak detektatzen ikasi, interes berdinak duen taldearen parte sentitu eta elkarbizitza eta hezkidetza gaia lantzearen beharra sentitu.

Asko gustatzen zaidan abesti hau aukeratu dut:
“María Se Bebe Las Calles”. Pasion Vega

Ikastaroarekin lotu nahi ditut hitzak aukeratzerakoan konturatzen naiz zaila dela hilabete hauetan bizi eta sentitu dudana laburtzeko. Dena den izen batzuk aukeratu ditut: jakingura, hasieran batez ere ezintasuna, itxaropenak.

Adjetiboak aukeran: aberatsa, interesgarria eta anitza.

Bukatzeko izan dudan sentimendu nagusiena estutasuna izan da. Askotan ez naiz iritsi nahi nituen ekintza guztiak egitera, beste batzuetan nahi nuen konkrezio mailara azaltzera …

Talde-blogean ikastarokideen ikuspuntuak eta materialak egokiak izan direla esango nuke eta zenbait gorde eta erabili egin dut.

“Violencia en el ascensor” bideoa aukeratu dut nolabait nire itxaropena azaltzeko, etorkizunean emakumeen kontrako biolentzia desagertzeko itxaropena alegia.

Eman behar diren aldaketak ez dira egingo gure lana ez badugu ondo egiten; legedian, gizartean, komunikabideetan …. eta Hezkuntzan. Gure eskoletan orduak, egunak, urteak … egoten dira pertsona guztiak, horregatik Hezkuntzako profesional guztiak, batez ere irakasleok lan handia egin behar dugu BERDINTASUNAREN alde. Honetarako formakuntza-prestakuntza beharrezkoa dela uste dut eta ikastaro honek ondo betetzen du helburu hau.

Hezkidetzaren inguruan etorkizunean orain arte egin duguna jarraituko dugu egiten: ikastetxeetan sentsibilizazio saioak, gai hauek lan egitearen beharra sentiarazi, curriculuma erabili hau lantzeko medioa delako, errekurtsoak aukeratu eta lagundu geletan lantzen




Eskerrik asko! Denen lana eta ekarpenengatik eta irakasleen pazientziagatik ;-)

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina