2016/04/07

Agurra eta eskerrak

AGURRA ETA ESKERRAK....

      
          Ikastaro hau egin ondoren, modu batez, nire bizitzan, nire sinesmeneetan, nire pentsamoldeetan, nire jarreran..... aldaketa haundi bat suposatu izan da, ....lehen izan nintzena ez naiz berriro izango,....

          Inguruan gertatzen diren gertaerak beste ikuspuntutik, beste betaurrekoekin ikusten hasi naiz. Ikastaro honi esker, beste kontzientzia mailan nire burua kokatuta dago

            Eskertu nahi nizueke ikastaro honen bidez zabaltzen dituzuen ezaguerak. Haiek oso garrantzitsuak eta beharrezkoak dira gure jendarte eta mundua aldatzeko, eta horrela beste errealitatea, errespetuan eta berdintasunean oinarrituta sortzeko....nire partetik ahal izango dudan guztia luzatzeko ikasitakoa egingo dut

            Ikasitako guztiagatik eskerrik asko...agur bero bat...bihotzez!



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina