2016/04/14

Agurra


Oso esperientzia aberasgarria izan da ikastaro honetan pate hartu izana. Ikastaroaren aurretik nire bidetxoa egina nuen baino ikastaroak ideiak antolatzeko eta zenbait gaietan sakontzeko balio izan dit. Aste batzuetan ezin iritsi ibili naiz eta lan batzuk hala-hola egin ditut eta beste batzuetan berriz gozatu egin dut informazioa irakurtzen, bideoak ikusten eta nire ideiak antolatzen eta forma ematen. 

Abesti bat aukeratzea ez da lan erraza, baino burura etorri zaidan lehena Oskorriren "Gaztelugatxe" izan da.

"Inor ez zapaltzeko gogoa
zapalduak ez izatekoa
hau da gure urguilua
altxor guztien iturria"



                                          Justizia

                                                                          Elkar-zaintza

                                                                                                           Itsaropena
                                                                                                                             
Nire buruari buruz banekiena berretsi dut, kontraesanaz betetako pertsoan inperfektua naizela. Denok nahiko lanpetuta gabiltzanez ikastarokideen artean agian behar edo nahi baino elkar ekintza gutxiago egon dela iruditzen zait.

Ikastarokidea izan gabe eta lehio hauetara gerturatu direnei, etorkizun justuago eta hobea nahi badugu, hezkidetzarekin lotutako gaietan sakontzen jarrai dezatela esango nieke, nik neronek egin beharko dudan bezala.

Aurrerantzean lanean jarraitzeko gogoz gelditu naiz eta gehien interesatzen zaizkidan gaiak honako hauek dira:
  • Genero estereotipoak gainditzea eta gizarteak eskaintzen dizkigun gizon eta emakumeen ereduak zalantzan jartzea.
  • Elkarren arteko zaintza eta tratu onen ideian sakontzea eta honekin lotuta, maskulinitate berrien aldarrikapena egitea.
  • Heziketa afektibo sexual osasuntsua eskaintzea nire ikasleei.
  • Emakume eta beste kolektibo batzuek pairatzen dituzten injustizia egoerak azaleratzeko ahalegina egitea.



iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina