2016/10/17

KLIK, KLIK ETA KLIK

Nire egunerokoan badute sare sozialek tokitxo bat, egunero eskeintzen diet tarte bat. Nire kasuan Facebook da erabiltzen dudan sare soziala, badira urte batzuk Facebook en kontu bat ireki eta erabiltzen dudana, hasieran beste herrialde batzutan bizi diren lagunekin harremana mantentzeko erabiltzen nuen, orain berriz “aldizkari” gisa erabiltzen dut, han eta hemengo berriak, iritziak… irakurri, gustoko ditudan gaiei buruzko foroak jarraitu…
Aste honetan ireki dut kontua twitterren, ez naiz orain arte inoiz txioka ibili, egia esan sare bizkor eta dinamikoa iruditu zait, gure bizitza errtimoarekin bat datorrela uste dut. Hala ere, ez dut uste oraindik iritzi bat emateko moduan nagoenik.
Sare sozialak gaur egungo errealitatearen parte dira, uste dut gakoa ERABILERAN dagoela, bakoitzerangan dago erabilera. Batzuk beraien bizitza pertsonala konpartitu eta plazaratzeko erabiltzen dute, beste batzuk berriz erabilera sozialagoa ematen diote, iritziak partekatu, material erabilgarriak eskeini, egoera desberdinak salatu, ideia/egoera desberdinak defendatu… Eta beste hainbat erabilera. Nire iritziz sare sozialak oso baliagarriak dira, elkar konektatu eta komunikatzeko balio dute, klik batekin milaka pertsonengana iristeko gaitasuna dute… 

Hezitzaileontzat ere erabilgarria izan daiteke sare sozialetan presentzia aktiboa izatea, hezkidetzaren kasuan sentsibilizaziorako gune egokia izan daiteke, baita ideiak defendatu eta eztabaidak sortzeko ere.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina