2016/10/06

NIRE AURKEZPENA (MIREN ARANBURU)

Kaixo denori…. Ni Miren naiz, Urretxuarra eta ez, ni ez naiz Irakaslea. Soziologian lizetziatua naiz eta egun administrari lanak egiten ditut enpresa txiki batetan. Beraz, nondik sortzen da hezkidetzaren inguruko nire interesa…….ama naiz. Bi haur ditut, 9 eta 4 urtekoak, biak mutilak. Biek Urretxuko Gainzuri ikastetxean ikasten dute. Guraso bezala, beti izan det argi familiok eskola komunitatearen barne eragile garrantzitsua garela. Gure haurren sozializazio prozesuan irakasle eta gurasoen arteko kolaborazioa ezinbesteko da, eta prozesu horren ardatza balioen transmisioa
       Ni ere eskolaren parte sentitzen naizenez, partehartze aktiboa izan dut bertako hainbat guneetan, elkarbizitza, normalkuntza, guraso elkarteko lehendakaritza….baina benetan nere interesa piztu duen arloa hezkidetzarena izan da. Egun, eskolako hezkidetza batzordean kokatzen dut nere burua. Gai polita baino zaila eta konplexua benetan. Agian arronkak gustoko ditudalako edo….lan handia daukagu aurretik.
        Hezkidetzan oinarritutako heziketa baten alde lanean aritzeko, ezinbestekoa da familien inplikazioa. Sentsibilizazio lan sakona daukagu aurretik eta nik hezkidetza zer den transmititu eta orientazio edo aholkularitza lana egiteko gaitasunak neureganatu nahi ditut. 
            Nola ikusten ote nauten…. Nire sinesmen eta ideiekin konprometitua, pentsatu nahi dut. Dagoeneko, bizitako hainbat egoeren ondoren, nahiko argi daukat zer nahi dudan eta zer ez, eta guzti hori adierazten saiatzen naiz.
       Ikastaro birtualaren esperientzia hau berria da niretzat eta alde batetik beldur pixka bat sentitzen dudala ezin ukatu. Hala ere, hezkidetzaren gaiak sortzen didan interesa zuekin konpartitzeak erakartzen nau.
            Hezkidetza, gure ideia, pentsamendu eta ekimenak bideratzen dituen  ideologia dela deritzot.
Ideologia hori zuekin  elikatu eta aberasteko asmoz, abiatzeko prest!!!

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina