2016/10/17

SARE MOREAN KLICK!



Zuen argitalpenak musikaz lagundua irakurtzea plazerra izan da beraz, horra hor nire proposamena.




Orain arte twitterraren erabileraren bitartez berrien irakurketa eta ekintza interesgarrien jarraipena egiten nuen. Ikastaroaren bitartez Facebooka egitera animatu naiz eta modu honetan beste hainbat kolektibo, egitasmo eta hausnarketa erakargarri ezagutu izan ditut.


Aste honetan hainbat ekintzaren jarraipena egin izan dut: Paul Abasolo futbol jokalaria Portugaleteko taldetik botatzeko ekintza feministarena,










Maputxeek urriaren 12a indigenen erresistentziaren eguntzat hartzeko eta historiaren birdefenizioa aldarrikatzeko egindako manifestazioarena,





Santurtziko eraso sexistak salatzeko urriaren 19an Marimatraka talde feministak egingo duen giza katearena e.a luze bat.












Interesgarria eta erronka bat iruditzen zait itsaso honetan murgiltzea baina, iparra galdu gabe, kalea eta espazio publikoa gureganatzea ezinbestekoa baita. Beraz, klick, tic, tap, abar luze batez osaturiko musika kontuan izan arren, kalera arnasa hartzera eta parte–hartzaile aktiboa izatera derrigortzen naiz.

Aukera anitzak esku artean eta sare hezkidetzailea indartzeko tresnak jadanik dantzan. Laster arte!






iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina