2017/04/06

Bidean pausoa

Asko kostatu zitzaidan erritmoa hartzea, lan handia du ikastaroak, gai asko jorratzen dira bertan eta nahi izanez gero hausnarketarako denbora amaigabea eskaini ahal zaio. Egia esan ezin izan diot nahi beste denbora eskaini. Hala ere, asko ikasteko aukera eman dit eta nire klaseetan praktikan jartzeko hamaika ideia eta baliabide jaso ditut. Lan eremuan ia astero aplikatu ditut ikastaroan jorratzen ari ginen edukiak. Oso aberasgarria izan da niretzat, zein nirekin batera ikastaroa egiten aritu diren 1.DBHko 39 ikasleentzat. Nola ez, haiei ere eskatu diet balorazioa egiteko. Hasieratik azaldu nien ikastaro bat egiten ari nintzela eta askotan haien laguntza eta hausnarketak beharko nituela nire lanak osatzeko. Hortaz, guztiok batera egin dugun bidea izan da. Hasi besterik egin ez dena. Aurretik hasita banengoen ere, nire saioetan betaurreko moreak jantzi eta lana beste modu batera egiten, ikastaro hau, bultzada oso handia izan da. Eta hemendik aurrera joaten naiz tokian ikasi dudana eta konpartitu dudana abiapuntutzat hartuta eskola hezkidetzaileruntz lanean jardungo dut. Irakaskuntza uztekotan nintzen iazko ekainean, oso frustantea egiten zitzaidan eman behar genituen eduki horietan galtzea, zentzurik ez nion aurkitzen. Eta aurten, beste hainbat eduki lantzen, ikasleen behar eta zalantzei erantzuten saiatzen asko disfrutatu dut. Gogoa piztu zait eta nire lanean egin daitezkeen gauza asko eta askotaz ohartu naiz.


Anariren  Nola galdu kanta aukeratu dut. Askotan entzun baititut Anariren abestiak lanak egiten nituen bitartean.

Batzutan neketsua izan da, askotan interesgarria eta beti pizgarria. Nonbaitetik hasi behar jendarte juxtuagoa eraikitzen eta hezkuntza mundua benetan altxorra izan daiteke lan honetarako. Neketsua, askotan asko eztabaidatu eta borrokatu behar delako, baina, aldi berean, oso esker onekoa; ikasleen garapena ikusteak sortzen duen poza deskriba ezina delako.

 Bidean pauisoa izan da batez ere, pauso garrantzitsua, hezkuntzan ari diren guztiei gomendatzen diedana. Guregandik hasten da pausoa.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina