2017/04/23

Plazer bat izan da...


                   Aurreko ikasturtearen bukaeran, zuzendariak, irakasle guztiori,HEZKIDETZAri buruzko ikastaro baten berri emanez,email bat bidali zigun.  Berehala,zuzendariarekin harremanetan jarri nintzen,nire gogo eta nahia adierazteko asmoarekin. Ez nintzen bakarra izan eta asko poztu nintzen.

         Oraindik gogoan dut,irailean elkartu ginen eguna, aurkezpena, azkaritxoa, ordenagailu gela,…ur haundiegitan ez  ote nintzen murgildu ere pentsatu nuen. Baina  benetan merezi izango zuela eta aurrera egiteko autokonbentzitu nintzen.

         Orduan, aurkezpena idatzi genuen, hilabete batzuk igaro ondoren, agurra idazteko unea iritsi zaigu.

         Hilabete hauetan,hainbat eta hainbat gai interesgarri landu ditugu. Lanketa horretan,nik nituen hainbat ideia eta sinismen kolokan jarri ditut,eta barneratuta  nituen haibat jarreren kontzientzia hartu  ere bai.

Ikastaro honetan asko ikasi dut, eta hausnarketa asko egin ere. Gainera nire etxekoekin eta nire lankideekin egin izan ditut, eta denok kontzienteagoak garela iruditzen zait.

Nire etxekoekin egin ditudan hausnarketak,oso interesgarriak izan dira. Nire semeak eta alabak (nerabea),poliki-poliki betaurreko moreak jartzen hasi direla konturatu naiz.  Orain, telebistako serietan,iragarkietan,nobeletan… emakumearen presentzia,papera, era kritikoago batean ikusten dute. Gainera, beraien iritzia nirekin partekatzen dute.  Nire bikoteak, nire alabak eta semeak, nire lanetako, sare sozialetan materiala aurkitzen ikustea, oso emozionantea izan da. Berriro ere garbi utzi didate, hirurak ni baino trebeagoak direla mundu horretan.


Lankideekin ere,oso une politak bizi izan ditut. Oraindik gogoan dut,”Aizue, zergaitik egin dugu Olentzero, heterosexuala?” galdera hori egin nien eguna. Aho zabalik utzi nituen. Orduz geroztik,tarteka beraiek niri,aste horretan lantzen ari nintzen gaiari buruz galdetzen zidaten.

Hezkidetza beti izan dut buruan, eta ikastaro honek, gai honi buruz nuen ezjakintasunaz konturatzea,lortu du. Gaia sakona zela eta ni gaiaren azalean nenbilela ohartu naiz. Horregatik ikastaroa  oso oso aberasgarria eta gomendagarria dela iruditzen zait.
Emakumeen presentzia, genero aniztasuna, indarkeria … Personalki menpekotasun egoera horren  kontzientziazio maila handiagoa dut, eta  aldaketarako griña piztu dit.

         Ikastarokide guztiok egin dugu lan. Aurkezpen egunean esan zen bezala,bakoitza bere maila eta egoeratik. Beraz, zorionak eta eskerrak eman guztiori,egin den lana txalotzekoa dela iruditzen zaidalako.

         Hezkidetzan lan egiten jarraituko dut. Guk ikastolan, estrainekoz, hezkidetza lan talde bat osatu dugu.( Dagokion watsap taldea ere). Watsap talde hori oso dinamiko eta bizia da. Albisteak,bideoak,abestiak,…interesgarriak partekatzen ditugu. Gainera, nik bizitakoaren prozesua biltzen duen abesti bezala,talde  horretara bidalitako kanta bat, aukeratu dut.



 Emakumearen indarkeriaren kontrako eguna zela eta,gure ikastolan lehenengo aldiz hainbat ekimen egin ziren. Eta zeharo hunkitu nintzen,gure ikastola horrela apainduta ikusi nuenean eta izandako parte hartze handiagatik.

Talde honek duen proiektotako bat,eta ez oso epe luzera,gure jolas lekuaren 
diseinua,ikuspegi hezkidetzailetik,izango da. Beraz, lanean jarraituko dugu. 

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina